sobota, 8 grudnia 2012

"Magic Duel" - Podsumowanie

Magic Duel!

Taa..
Pobijam rekordy zwlekania z recenzjami! Ave ja i moje lenistwo!

Przed spoilerami ostrzegać nie będę, bo to chyba nie ma sensu..

Oj.. Wściekła Fluttershy!

To kucyki mogą obgryzać kopytka? Ciekawe, ciekawe..

Siodłowa Arabia? Czekamy na zaktualizowaną mapę kucykowego świata!

Trixie z wąsami! xD

Ta mina jest bezcenna..

Czyżby Carrot Top miała młodszą siostrę? :D

Jabłka bez skórek? OMG!

Fluttershy jest drzewem i złamie się jak gałązka.

Ta mina właśnie przeszła do historii.

Taa.. Teraz to już pałka się przegła!

A nie mówiłam? Fluttershy jest drzewem!

Wypisz, wymaluj, Cytrus! Tylko, że ją ja zawsze w takich sytuacjach lewituję..

Dokładnie tak samo wyglądała moja mama, gdy dowiedziała się, że dostałam 6 z plastyki :D

A w tle Lyra i Bon Bon

Najwyraźniej nie znasz jeszcze Pinkie Pie..

Cała Pinkie :)

Arabskie kucyki som osom ^m^

Eh... Koniec screenów. Teraz coś z devka :)



The First Magic Duel









To tyle na tyle.
Pa :)

3 komentarze: