środa, 28 listopada 2012

"One Bad Apple" - Posumowanie

One Bad Apple

Przepraszam, że dopiero teraz, ale miałam małe problemy z netem (poniedziałek) i dostępem do kompa (wtorek). Przed Wami podsumowanie odcinka "One Bad Apple".

UWAGA! SPOILERY!!!
Jeżeli nie widzieliście jeszcze czwartego odcinka trzeciego sezonu, lepiej nie czytajcie tego posta!

Mój zajebiaszczy wymyślacz śmiesznych podpisów się popsuł! Sami coś wymyślcie..

Ej.. To wygląda zupełnie jak mój pokój (chodzi o bałagan, nie wystrój). Czyżby twórcy serialu byli w moim domu? O.o

Scootaloo już prawie umie latać ^m^

A Sweetie Belle ma zieloną magię!!

Jak Scoot weszła na głowę SB?

Kolejna scena, w której Scootaloo "podlatuje"

Coś takiego już gdzieś kiedyś widziałam..


Mój słownik jeszcze tego nie uwzględnił ;_;
Złota Sweetie Belle.. Wait! What?! Jadalne buty??

Cutie mark?

Nie.. To tylko kolejna podpucha!

Widać, że CMC były przygotowane na taką ewentualność bardziej niż ja na dyktando z polskiego. I to się zaczyna robić podejrzane!

Sałatka wegetariańska!!! Kolejna rzecz warta uwagi.

Sałatka wegetariańska ^m^

Trza przyznać, że Pinkie Pie czasem czyta mi w myślach..

Mus jabłkowy? Gdzie? Gdzie?

Apple Bloom jak zwykle ma ciekawe pomysły na urocze znaczki..

Wet Manes ^^

Taa.. Ja też często mam rację, ale nikt mnie nie chce słuchać.

Ale Scootaloo nawala w te bębny!

Babs udaje Derpy!

Z tego będzie fajna tapeta na pulpit..



Nie martw się, Applejack. Ja też nie.

A teraz seria obrazków.



















Link do odcinka: KLIK

To tyle na tyle.
Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz