sobota, 15 grudnia 2012

"Sleepless in Ponyville" - Podsumowanie

Sleepless in Ponyville

Taa.. Znowu za późno.. Ale i tak już nie jestem miszczem zapłonu! PD jest większym: KLIK

A teraz zapraszam na podsumowanie odcinka "Sleepless in Ponyville" made by TiF.

Dałabym typowe ostrzeżenie przed spoilerami, ale chyba nie jest konieczne..

Pieniążki O3O


Yyy..? Byłyście u fryzjera?


Rainbow ma shake'a!!!


Szachy? Czy raczej warcaby? Nie wiem!


Tak, ona je ko.. Wait! What?!


Taa.. Sweetie Belle mogłaby być wyrocznią.. -.-


Jeżeli Sweetie nie wyjdzie ze śpiewaniem, to może zostać aktorką ;)


Zupełnie jakbym widziała PD (chodzi o "hejo")

Yyy? Ona naprawdę myśli, że Applejack używa czegoś takiego jak "zalotka"? Ja nawet sama nie wiem co to jest xD

Biedna Sweetie Belle :<

What?! Are you kidding me?! To już jest przesada!

Czy tylko ja mam wrażenie jakby te sny miały jakiś związek z Silent Ponyville? Taa.. Pewnie powstanie masa nowych grimdarków...

Dokładnie tak samo reaguję na światło rano..

Taa.. Rarity powinna startować w konkursie na najlepszą starszą siostrę w Equestrii!

Zupełnie jak ja w drodze do szkoły :D

Ja też tak chcę!


Rico powiedziałby "RYBA!"


Ach, jak przyjemnie! Na chmurce leżeć se!


A potem nagle spaść! Zrobić dziurę w glebie!


Nieudana próba zmiany tematu..

Aww... Jak słodko ♥

Pierwsza myśl: "Rainbow Factory". Chociaż nie, za łagodnie to wygląda.

^m^

:3

Luna ^m^

A teraz obrazki ;)








To tyle na tyle.
Następną recenzję postaram się dodać na czas xD
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Moja głowa w księżyu! Screeny *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś nie dać 99 wiaderek owsu! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalotka ta jest takie coś do rzęs. Do podkręcania ich bodajże. I popieram Gosianicę. Ty być czyste zUo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj 99 wiaderek bo... Paparazzi wygada Celesti, że jesteś... Nieposłuszna!
    Buahahahahahahahaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. RYYYYYYYBAAAAAAAAAAAAAA!
    Też się witam 'hejo' lub 'hai' xp
    Raz do księdza w szkole powiedziałam 'hejo' z przyzwyczajenia... xp

    OdpowiedzUsuń