wtorek, 13 listopada 2012

"The Crystal Empire" - Moja zacna ocena

No co? Kto powiedział, że ja nie mogę kraść obrazków z czyjejś notki?

UWAGA! SPOILERY!!!
Jeżeli nie widzieliście jeszcze dwóch pierwszych odcinków trzeciego sezonu, lepiej nie czytajcie tego posta!

Postanowiłam przygotować serię obrazków z tych dwóch odcinków i dodać moje komentarze, itp, itd...
No to lecim z tym koksem (czy jak to się pisze..)!

Na usta ciśnie się cytat z innego odcinka. "Nie obijaj się, Spike!"

O co chodziło Lunie z tą miną?

Nowe słowo do mojego słownika ^^

Rarcia, co się stało? Czyżbyś poznała nowego ogiera? :D

Rarcia się zdenerwowała! xD

Brohoof!

Sunshine, sunshine..
Eh.. Na to nigdy nie ma złego momentu!

Ach, ten zachwyt!

Czy to pająk? Czy to szpieg? Nie, to Pinkie Pie!

Typowa Pinkie!

"Mój kamuflaż został zdekamuflażowany. Powtarzam, mój kamuflaż został zdekamuflażowany!" czyli Pinkie Pie w przebraniu Fluttershy.

Wiadomość z ostatniej chwili! Pinkowa zgubiła zupę! A teraz powróćmy do "The Crystal Empire"..

Nic dodać, nic ująć.

Ciekawa mina, Dashie..

Pinkie lubi wszystkich. Ja zresztą też ;)

Szkoda, że nie skrzydlatkę xD

Brohoof! Again.

Czy to nie są pierwsze oznaki "Pinkizmu"? Oj, Rainbow, lepiej uważaj!

Ale odkrycie!

Nie wiem jaki dać podpis do tego screena, ale uważam, że po prostu musi być w tym poście.

No proszę, odrastający róg! Coś nas jeszcze zaskoczy w tym sezonie?

Biedna Fluttershy..

Skąd Berry Punch się tam wzięła? Przecież nie jest kryształowym kucykiem.
Go home Berry! Your drunk!

Słynny już na cały fandom rzut Kredensem!



Crystal, crystal everypony!

O co chodzi z tą książką? Znowu zaczną się tworzyć teorie spiskowe..

Cóż.. Nie mam do powiedzenia nic więcej, że 3 sezon zaczął się wspaniale. Oby tak dalej ;)
A teraz kilka obrazków znalezionych na FGE.



Co? Podmieńce znowu nas atakują? Przygotuję żonopultę.

A oto link do odcinka, a właściwie odcinków: KLIK

To tyle na tyle.
Pa :)

4 komentarze: